دكلمه ي خيانت +شعر كار(كاري از اين بنده ي حقير)


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


شنبه 18 آذر 1391برچسب:,
دكلمه ي خيانت +شعر كار(كاري از اين بنده ي حقير)

توجه:

این بار تصمیم گرفتم شعرمو با صدای خودم بزارم تا نتیجشو ببینم البته این کارو شاید تو تموم شعرای اینترنتی که بعدها میزارم بکنم چون میدونم اینجا همچیزش دروغه اینکه شعر خوب بود وفلان وچنان چون هیچ کسی اونو یادرست نمی خونه یا اصلا نمی خونه پس اگه سرتون شلوغه لطف کنین دانلودش کنین وبشنویدش .(برای تموم دل های خوشکلتون اینو نوشتم یکم بوی منفی بودن توشه تو نظرات میتونید برام عوضش کنین  واگر خوب بود ویرایشِش می کنم خودم نکردم می خوام حس مخاطبامو ببینم.کوچیک شما مهیار)

                   لینک دانلود دکلمه : دكلمه ي خيانت

          

شعر:

 

خیانت

ازخودم بدم میاد  ،   وقتی به توفکرمی کنم

کاشکی حتی خیالتم نیاد ، که به عشقت حسادت بکنم

خیلی سخته برای من  ،  تحمل بودن تو کنار اون

کاشکی بفهمه قلب من  ، که توهمیشه هستی برای اون

اول آشناییمون ، گفتی بهم که دل ندم

وقت جداشدنمون ، ترسیدم عشقمو بهت بگم

یادمه اینقدرگریه کردم ، تواون شبای مهتابی

دروغی به مادرم گفتم ، همش دلیلِ از بی خوابی

یادمه دلمو زدم به دریا ، اُمدم جلوت با یه حلقه

گفتم آهای بی وفا ، تو رو خدا دستاتو بهم بده

تو خندیدی به حرفم ، اُُمدی جلوم با خندت

گفتی که خیلی بچم  ، کُشتی منو با تنَت

حالا ازاون روز گذشت ، یادت همیشه تو قلبمه

دلم عاشقونه به پات نشست ، با این که گفتنش سختمه

ولی خیلی می سوزم ، روی تموم خاطرتت اُفتاده فقط یه لَکه

کاش می فهمیدی دارم می میرم ، چیزی که ازت دارم فقط خیانته

                                                                               91/9/17

 







نظرات شما عزیزان:

دختر یخی
ساعت23:55---15 بهمن 1391
سلام عزیز
ممنون که سر زدی و خوشحالم که نظرتو گفتی
ولی زندگی همونی نیست که ما میبینیم
حقیقت هزاران بعد داره
عشق هم وجود داره
من بقیه رو نمیدونم
حتی دوستاییو که با من این وبو مینویسن
ولی عشق هم حقیقیه
هم قشنگ و در عین حال ویرانگر
حق با توه زیادی خیالیه
ولی من باورش دارم
مگه حقیقت چیه؟
من که میگم همه چیز نسبیه
حقیقتی وجود نداره
ممنون که اومدی و
کاش منظورتو واضح تر میگفتی


مهناز تنها
ساعت14:09---8 دی 1391
سلام.

اقا مهیار فکر نمیکنم که این اصلا اسمش شعر باشه!

کارات یعنی انقدر ضعیفه؟

بای
جواب:راستش نمی دونم ازچه لحاظ ضعیفه ،زیاد حرفه ای انتقادنکردین ولی به هرحال این شعرو به اشتراک گذاشتم بدون اینکه روش ویرایشی انجام بشه درکل سبک من این جورشعرگفتن نیست. ولی بایداینم بگم که اینوگذاشتم خیرسرم مخاطبام ویرایشش کنن اما انگاری کسی توباغ نیست!!!


ghazal
ساعت12:39---30 آذر 1391
قشنگ بود

فرزانه
ساعت14:34---23 آذر 1391
اقاپسرشعرایی که من میگم به این شعرانمیخورن
باارض پوزش


فرزانه
ساعت16:02---20 آذر 1391
سلام فرزانه هستم وبلاگ شاعرزباله ها ممنون که بهم سرزدی.......................توهم وبلاگ قشنگی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ شنبه 18 آذر 1391برچسب:, | 13:52 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy